Kostnadsfri webbanalys

Koll på läget?

Ibland blir man hemmablind. Det rullar ju på. Men har du egentligen koll på läget? Låt oss titta på dina digitala insatser! Du får tillbaka flertalet insikter att ta vidare internt eller med din byrå. I bästa fall ser allt toppen ut. Då berättar vi det!

Vi erbjuder dig en genomgång av dina digitala kanaler och din synlighet online. Beroende på hur ni jobbar så kan det kan vara en analys av er hemsida, er digitala marknadsföring eller er närvaro i sociala medier. Eller allt på en och samma gång.

Analysen är kostnadsfri. Fyll i dina uppgifter i formuläret, så sätter vi genast igång.

Vår analys ger dig exempelvis kunskap om:

  • Hur du kan förbättra hemsidan utifrån ett sökmotoroptimeringsperspektiv
  • Förslag på hur du kan öka konverteringen på hemsidan (få in fler offerter eller förfrågningar via knappar eller formulär)
  • Hur du kan förbättra innehållet
  • Tips för förbättrad funktionalitet och ökad användarvänlighet
  • Förslag på annonsering och kommentarer kring befintlig

Ge er själva, ert varumärke och era tjänster och produkter de bästa förutsättningarna för ännu bättre resultat.

Fyll i dina uppgifter så sätter vi igång!

Imorgon är vi klara!


Några uppdragsgivare

Lite läsning

Filtrera flödet på: #alla #ehandel #filosofiskt #Google #google analytics #marknadsföring #mätning #optimering #sociala medier

Vad letar dina besökare efter?

Vad letar besökare efter på din webbplats?

Se till att du samlar in information om alltifrån vilka sökningar som görs, hur många som använder sökrutan till hur många som kanske lämnar din webbplats efter en sökning.

Vi hjälper dig att sätta igång Site search Tracking, in och läs!

Facebook ads Vs. Boosted posts

Vad är skillnaden på att boosta en post på Facebook och att skapa en Facebookannons?

När ska man använda sig av vilken metod?

In för att läsa en enkel beskrivning av vad du får ut av de olika sätten att synas på och vart du kan börja om du är en nybörjare på att synas på Facebook.